Pages

Sunday, November 28, 2010

cara jawap tepon




1.
Halu,ley saya bercakap dengan Siti?
Cakap je la.wat pe nak minx izin ngan saya

2.Halu,sape di sane?
Entah...saya di sini.
3.Halu,ley sambungkan ke no 737-880-43?
Maap...no x ley disambung,cuma dicampur n ditolak jerr

4.Halu,kakak ada umah?
Ooh,kakak xde umah sal abah yg belikan

5.Halu,awak bila nak bayar utang saya aritu...
Maap,no yg anda dail tidak mahu menjawab.time kacih

6.Ley tolong panggilkan Intan...
Panggil la sendiri.saya ngah sibuk ni
7.Halo,sa...
Ooh,awak yg nak mendaftar di pusat sakit mental ni kan?

8.Halu,saya nak tumpnag tanya,kat ma.....
Maap,sini bukan kaunter pertanyaan.

9.Betul ke ini no 567824309?
Cuba dail skali lagi.kalu saya yg menjawab betul la tue.

10.Smekum.boleh x sa...
Wasalam.(letak trus ganggang tepon)

No comments:

Post a Comment